Kategorie

MŁOT UD.OBR.MAKITA HR3210C
CENA: 1 920,00 zł
STARA CENA: 2 299,00 zł
Dostawa

Regulamin

Sklep internetowy działający pod adresem www.zibis.pl prowadzony jest przez firmę ZIBIS sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach przy ulicy Witosa 78D, NIP : 959-191-49-88, , REGON : 260433393, KRS: 0000370797.
 
Sposoby składania zamówień
  1. Sklep internetowy www.zibis.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Zamówienia są składane oraz przyjmowane porzez:

a) stronę internetową www.zibis.pl po zalogowaniu się w systemie do panelu klienta                             www.zibis.pl/user/loginUser
b) pocztę e-mail: sklep@zibis.pl
c)  kontakt telefoniczny:  41 346 17 43 / 502 511 215
d) komunikator GG: 31667524

  1. Sprzedaż przez stronę internetową istnieje tylko po zalogowaniu się do panelu Klienta. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia następuje w momencie jego telefonicznego potwierdzenia przez konsultanta. Jeżeli Klient nie otrzyma telefonicznego potwierdzenia oznacza to, że zamówienie nie zostało przyjęte do realizacji. Składanie zamówienia poprzez stronę internetową jest najbezpieczniejszą formą kontroli zamówienia.
  2. Zamówienie składane poprzez e-mail, telefonicznie lub przez komunikator internetowy zostaje przyjęte do realizacji w momencie przekazania przez konsultanta unikatowego numeru zamówienia. Każde zamówienie po potwierdzeniu i nadaniu unikatowego numeru zamówienia jest przyjmowane do realizacji. Jeżeli Klient pomimo złożenia zamówienia nie otrzymał takiego potwierdzenia i numeru jest zobowiązany do kontaktu z konsultantem poprzez e-mail, telefonicznie lub komunikator internetowy.
  3. Jeżeli Klient składa zamówienie innym sposobem niż strona internetowa, zobowiązany jest do podania danych teleadresowych: imię, nazwisko, adres dostawy, telefon i adres e-mail, które są niezbędnym warunkiem przyjęcia zamówienia.
  4. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.

Realizacja zamówień
  1. Rozpoczęcie realizacji zamówienia i zawiązanie umowy pomiędzy Klientem a firmą ZIBIS s. z o.o. następuje po zaakceptowaniu i nadaniu unikatowego numeru zamówienia przez pracowników sklepu www.zibis.pl. Zamówienie przyjmuje wtedy status "Potwierdzone".
  2. W przypadku braku jakichkolwiek towarów zamówionych przez Klienta na magazynie lub u dostawców Klient jest informowany przez konsultantów telefonicznie lub e-mailem o braku możliwości zrealizowania jego zamówienia w założonym terminie. Klient podejmuje wówczas decyzje o dalszej realizacji zamówienia (wydłużenie się czasu realizacji lub realizacji zamówienia w częściach), bądź rezygnacji z niego
  3. W celu przyśpieszenia realizacji zamówień, poszczególne produkty zawarte w ofercie sklepu internetowego www.zibis.pl oznaczone są statusami uzależnionymi od stanu magazynowego danego produktu:
  4. Jeżeli wszystkie zamówione produkty są dostępne na magazynie głównym, wysyłka następuje w ciągu 5 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia i od chwili potwierdzenia wpłaty na konto firmowe, jeżeli forma płatności wybrana przez Klienta jest inna niż "Za pobraniem". Jeżeli dostępność produktów na magazynie jest niewystarczająca do zrealizowania zamówienia termin realizacji zamówienia wydłuża się do czasu dostawy zamówionych towarów u dostawców o czym Klient jest informowany telefonicznie lub e-mailem.
  5. Jeżeli wszystkie zamówione produkty są dostępne na magazynie głównym, wysyłka następuje w ciągu 5 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia i od chwili potwierdzenia wpłaty na konto firmowe, jeżeli forma płatności wybrana przez Klienta jest inna niż "Za pobraniem". Jeżeli dostępność produktów na magazynie jest niewystarczająca do zrealizowania zamówienia termin realizacji zamówienia wydłuża się do czasu dostawy zamówionych towarów u dostawców o czym Klient jest informowany telefonicznie lub e-mailem.
  6. Oznaczenie produktu jako dostępnego oznacza, iż dany towar znajduje się w magazynie głównym lub którymś z naszych salonów. Jeżeli zamówienie będzie obejmowało produkty, których część znajduje się w magazynie głównym, a część, w którymś z naszych salonów termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas potrzebny do dostarczenia zamówionych towarów do magazynu głównego w celu skompletowania zamówienia, o czym Klient jest informowany telefonicznie lub e-mailem.
  7. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
  8. Jeżeli podczas składania zamówienia Klient wybrał jako formę płatności "Odbiór osobisty" zostanie poinformowany o czasie zrealizowania zamówienia drogą telefoniczną bądź e-mailową. Kiedy towar, który został zamówiony, będzie do odbioru, Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub e-mailem przez konsultantów.
  9. Towar przeznaczony do odbioru osobistego jest przetrzymywany w centrali firmy, bądź w sklepach firmowych przez okres 4 tygodni od momentu pierwszego poinformowania przez konsultantów o możliwości odbioru towaru przez Klienta. Po upływie tego czasu zamówienie zostaje anulowane.
  10. Po skompletowaniu wszystkich towarów z zamówienia Klienta (bądź ich części po skonsultowaniu się z Klientem) jest realizowana ich wysyłka. Nadanie przesyłki jest równoznaczne ze zrealizowaniem zamówienia - status zamówienia zmienia się na "Zrealizowane". Fakt nadania przesyłki jest potwierdzany e-mailem (zawierającym dane przesyłki, koszty pobrania wraz z numerem listu przewozowego) i telefonicznie.

Wysyłka

Wysyłka realizowana jest poprzez firmę kurierską GLS. Wysyłka zamówionego towaru realizowana jest jedynie na terenie Polski

Jeżeli podczas składania zamówienia Klient wybrał formę płatności przelewem, a zamówiony towar jest obecnie dostępny na magazynie głównym, istnieje możliwość przyśpieszenia realizacji zamówienia. W tym celu należy wysłać potwierdzenie wpłaty e-mailowo: sklep@zibis.pl.

W momencie wystąpienia wątpliwości co do oryginalności dowodu wpłaty sklep zastrzega sobie możliwość wstrzymania realizacji zamówienia do momentu zaksięgowania wpłaty na konto firmowe. Jeśli Klient nie przyśle potwierdzenia wpłaty, zaksięgowanie wpłaty może potrwać do 14 dni roboczych.

Sklep zibis.pl nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Klienta w formularzu zamówienia, w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki. Koszty związane z ponowną wysyłką oraz obsługą takiego zlecenia ponosi Klient.

Mimo zachowania należytej staranności w ofercie prezentowanej na www.zibis.pl mogą wystąpić błędy, które nie mogą być podstawą roszczeń wobec sprzedawcy. W razie wątpliwości dotyczących oferty prezentowanej na www.zibis.pl należy kontaktować się ze sprzedawcą.


Płatności i ceny
  1. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  2. Cena obowiązuje wyłącznie przy złożeniu zamówienia przez sklep internetowy. Ceny w salonach firmowych mogą nieznacznie różnić się od cen prezentowanych na stronach sklepu internetowego.
  3. Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy (zgodnie z art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych, powodów związanych z błędem pisarskim przy określeniu cen towaru oraz opisu technicznego na stronie www.zibis.pl.
  4. W przypadku indywidualnych zamówień, klient wpłaca przelewem internetowym zaliczkę w wysokości 10% wartości brutto urządzenia na konto bankowe ING BANK 98 1050 1416 1000 0023 5323 2107. Pozostała część zostaje uregulowana po zrealizowaniu zamówienia przez sprzedawce.
  5. Klient ma do wyboru jedną z poniższych form płatności:
a) za pobraniem: należność pobiera kurier;

b) przelewem bankowym na konto sklepu:  ING BANK 98 1050 1416 1000 0023 5323 2107  
  

c) gotówką przy odbiorze osobistym towaru:

Odbiór osobisty - Klient dokonuje zapłaty za zamówiony towar w momencie odbierania go:
  • w naszym salonie firmowym w Kielcach, ul.Witosa 78D
  • w naszym salonie firmowym w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul.Zygmuntówka 15
  • w naszym salonie firmowym w Starachowicach, ul.Sadowa 4
  • w naszym salonie firmowym w Skarżysku-Kamiennej, ul.3-go Maja 8

d) przelewem elektronicznym (ePrzelewem/przelewem bezpośrednim)
   
    Przelewy online obsługuje firma 
eCard S.A.

ePrzelewy:

  • Płacę z inteligo (inteligo)
  • mTransfer (mBank)
  • MultiTransfer (MultiBank)
  • Płać z Nordea (Nordea)
  • Przelew24 (Bank Zachodni WBK)
  • Przelew z BPH (Bank BPH)
  • Płacę z iPKO (PKO BP)
  • Pekao24Przelew (Bank Pekao)
  • Płacę z Citi Handlowy (CitiBank Handlowy)
  • PayWay Toyota Bank (Toyota Bank)
  • MeritumBank Przelew (Meritum Bank)
  • Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska)
  • Płacę z Alior Bankiem (Alior Bank)
  • Millennium - Płatności Internetowe (Bank Millennium)
  • Płać z ING  (ING Bank Śląski)
  • Credit Agricole Bank Polska S.A.
  • Eurobank  płatność online (Euro Bank S.A.)
  • db Transfer (Deutsche Bank Polska S.A.)
  • Alior Sync
  • Invest Bank S.A.
  • Płacę z IKO
  • Płacę z PeoPay

Przelewy półautomatyczne:

  • Deutsche Bank Polska S.A.
  • Invest Bank S.A.
  • Kredyt Bank S.A.
  • Raiffaisen Bank Polska S.A.
  • Bank Pocztowy S.A.
  • Bank Spółdzielczy we Wschowie
  • Millennium Bank S.A.
  • Credit Agricole Bank S.A.
  • Bank DnB Nord Polska S.A.
  • Bank PKO S.A.
  • Inteligo Services
  • Bank Zachodni WBK S.A.
  • Bank Pekao S.A.

ePrzelewy realizowane są w ten sposób, że Klient dokonujący zakupów w sklepie internetowym wybiera jako formę płatności jeden z powyższych sposobów płatności online i zostaje przekierowany do serwisu transakcyjnego banku. Po zalogowaniu się Klient otrzymuje zamówienia,gotowy do zaakceptowania formularz przelewu z odpowiednią kwotą, tytułem przelewu i danymi odbiorcy. Po zaakceptowaniu przelewu, Klient powraca do strony internetowego sklepu.

e) kartą płatniczą.

Płatności online obsługuje firma eCard S.A. akceptując katy płatnicze:
- Visa,
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro 

Do każdej paczki dołączany jest paragon lub faktura zawierająca informacje na temat cen produktów, ich ilości i ceny, a także o kosztach przesyłki.


Wymiana i zwrot towaru

  1. Przed wymianą towaru Klient jest zobowiązany do skontaktowania się z konsultantem w sklepie www.zibis.pl w celu ustalenia szczegółów danego produktu. Wymianie podlega towar nieużywany, nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu. Odsyłany towar powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniem podczas transportu wraz z dołączonym paragonem zakupu lub kopią faktury a także wypełnionym formularzem zamiany lub formularzem zwrotu.
  2. Klient pokrywa koszty wysyłki towaru przeznaczonego do wymiany, zwrotu lub reklamacji. Po otrzymaniu paczki sklep wymienia towar na nowy w najkrótszym możliwym czasie i odsyła go do Klienta na swój koszt.
  3. Jeżeli towar otrzymany przez Klienta ma zostać wymieniony na inny, droższy model, koszt wysyłki nowego towaru do Klienta za pobraniem wynosi różnicę w cenie produktów powiększoną o 5zł (jako koszt usługi pobraniowej).
  4. Towar zakupiony w naszym sklepie internetowym może być zwrócony do 10 dni roboczych od czasu otrzymania paczki przez Klienta. Zwrotowi podlega towar nieużywany, nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu. Koszt przesyłki towaru do sklepu zibis.pl ponosi Klient.
  5. Towar zakupiony w naszych salonach fizycznych może być zwrócony do 1 dnia roboczego od zakupu przez Klienta. Zwrotowi podlega towar nieużywany, nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu.
  6. W przypadku zwrotu towaru sklep zwraca Klientowi sumę pieniędzy równą wartości jedynie zwracanego produktu nie wliczając kosztów przesyłki.
  7. Kwota uiszczona za zakupiony towar zostanie zwrócona Kupującemu w terminie 7 dni od daty otrzymania zwrotu przez Sprzedawcę. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany bezpośrednio na kartę Klienta.
  8. Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem, chyba, że po rozmowie z konsultantem ustalone było inaczej.


Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności firmy dostarczającej produkt.
  2. W przypadku gdy dojdzie do uszkodzenia towaru lub Klient uzna iż zakupiony towar nie spełnia warunków określonych w umowie wówczas może zareklamować produkt.
  3. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest dostarczenie towaru do rąk własnych, wypełnienie głoszenia reklamacyjnego i dołączenie paragonu zakupu lub kopii faktury. Towar powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniem. Koszt przesłania towaru do naszej siedziby ponosi Klient, o ile reklamacja będzie nieuzasadniona.
  4. Towar odsyłany do sklepu www.zibis.pl w celu rozpatrzenia reklamacji powinien być wyczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń powstałych podczas jego użytkowania. Towar niewyczyszczony będzie odesłany do klienta na jego koszt.
  5. Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem, chyba, że po rozmowie z konsultantem ustalone było inaczej.
  6. Termin rozpatrzenia reklamacji może trwać do 14 dni roboczych.


Zaufane opinie

  1. Klient składając zamówienie w sklepie internetowym zibis.pl wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e - mail do Ceneo SA z siedzibą we Wrocławiu oraz na przetwarzanie przez Sklep oraz Ceneo SA, swoich danych osobowych w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie (zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ).